Thursday, July 12, 2012

Itinerar Blogroll Tour 2012

Salutare dragilor.
Așa cum vă spuneam la finalul lunii trecute, am decis să vă vizitez! Fiindcă am promis să revin cu detalii, iată că vă scriu ultimele actualizări:
  • Blogroll Tour va avea loc la finalul acestei luni, nu în prima jumătate a lunii, cum spusesem anterior, dar destinațiile nu s-au schimbat (fiindcă nu mi-ați sugerat și alte orașe).
  • Ordinea în care am ales orașele nu e aleatorie, nu e alfabetică ci e e pur și simplu funcție de posibiltățile CFR, fiindcă așa cum spuneam în articolul anterior, voi călători doar noaptea pe tren, iar ziua vă voi vizita orașele.
  • Am decis să plec din Roman, fiindcă Galațiul e cam „capăt de lume” din punct de vedere al conexiunilor CFR, și pe lângă asta, în scurt timp acest oraș nu-mi va mai fi domiciliu...... până la toamnă :D
  • Eu am să anunț toți bloggerii pe care îi cunosc din orașele respective, și pe ei „îi vizez”, dar dacă vreți să ne întâlnim în număr mai mare, sunteți liberi să împrăștiați vestea, să vă aduceți prietenii bloggeri din oraș. Eu cunosc puțini bloggeri, iar asta trebuie să schimbe, nu? Sau, la fel de bine putem rămâne la ideea originală, și să păstrăm această primă întâlnire între noi. (zic primă întâlnire fiindcă vreau să repet experiența asta, dacă iese fain). Această decizie rămâne a voastră (și, sincer să fiu, sunt curios ce veți alege). 

Dar hai să vedem detaliile legate de perioadă și traseu:

  1. Miercuri 25 iulie: Vatra Dornei (ajung la ora 07:19 și plec joi la ora 00:26)
  2. Joi 26 iulie: Cluj Napoca (ajung la ora 05:01 și plec vineri la ora 01:41)
  3. Vineri 27 iulie: Brașov (ajung la ora 08:55 și plec sâmbătă la ora 01:09)
  4. Sâmbătă 28 iulie: Focșani (ajung la ora 06:30 și plec la ora 23:04)
  5. Duminică 29 iulie: Roman (ajung în orașul natal la ora 01:14)
(cum spuneam, am luat în calcul doar trenurile de noapte)

Așadar, dacă ești blogger, te afli într-unul din aceste orașe și te am în blogroll, fii sigur că din cauza ta vin. Cu toate acestea nu trebuie să te simți obligat să ne întâlnim. În timpul ce a rămas aștept un semn de la voi (sper să nu aud chestii de genul: sunt plecat/ă în perioada aia)... și ne mai auzim când se apropie plecarea.

PS: Iașiul a dispărut de pe listă fiindcă am fost acolo miercuri 04 Iulie 2012 și m-am întâlnit cu Florin. Mai multe detalii nu vă spun, așteptați să se termine turul, și voi povesti atunci tot :P

Cheltuieli:
Conform calculelor mele, am alocat un buget de maxim 300ron pentru această călătorie. Sper să cheltui chiar și mai puțin... biletele de tren costă aproximativ 145 Ron și 100ron am zis să fie consumația :D. Vă spuneam în articolul anterior că va fi o călătorie low cost... sau nu ați citit partea asta? O călătorie fără prea mari cheltuieli, fără multe bagaje, fără prea mult stres!
Cam atâtea detalii am de spus. aștept părerile voastre!
de la mine,
numa' bine

21 comments:

  1. Eu am fost mai nerăbdător și am dat din casă despre întâlnirea noastră, Radule ... :)
    Aștept cu nerăbdare impresiile tale, când termini turul blogosferic.

    Ai organizat totul până la cel mai mic detaliu. Îmi place tare mult ideea ta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar nu am scris aici toate detaliile :P
      Nu ai dat din casă.. ți-ai expus punctul tău de vedere :).

      Delete
  2. daca pleci, ia-ma si pe mine... de cand vreau sa vad Vatra Dornei si Clujul!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cum adică dacă? E stabilit, e postat pe blog... :D

      Delete
    2. si ma iei, ma iei pan la Cluj?D ca mai mult nu cred ca ma tzin batranetile:))

      Delete
  3. Mnoh, nu stau in niciunul din orasele din itinerariu, dar nu stau departe de Cluj si e un oras de care sunt indragostita. Unul dintre cele mai frumoase orase din cate am vazut, si am vazut destul de multe pana acum.Sa te intorci inapoi cu impresii frumoase si multe multe poze !Calatorie faina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi... am lăsat timp de la articolul anterior până acum să-mi spuneți și alte locații. Cum nu am primit niciuna, nu am mai schimbat nimic :)

      Îți mulțumesc pentru urări!

      Delete
  4. Radule, o sa iti trimit pe mail numarul meu de telefon si ne auzim in perioada aia. Sper sa fiu liber si sa ne vedem la o bere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu se poate ca într-o zi întreagă să nu găsești măcar puțintel timp :D

      Delete
    2. La serviciul meu nimic nu e imposibil, din pacate...

      Delete
  5. Heeei, ma bucura gandul ca ne vom vedea cat de curand (de maine intr-o saptamana :D ). Eu inca nu stiu cum voi lucra joi, 26, insa oricum ar fi, voi lucra maxim 7 ore, fie dimineata, fie dupa-masa. As prefera sa ne vedem dupa-masa, dar ramane sa discut cu colega mea :P Iti trimit un mail cu numarul meu de telefon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mail recepționat :D Mulțumesc. Eu voi fi toată ziua în Cluj și în fiecare oraș, tocmai pentru ca să nu dau peste cap planurile voastre, adică sunt total flexibil în ceea ce privește programul :)

      Delete
  6. Replies
    1. Nu știu pentru ce îmi mulțumești, dar „cu plăcere!”. Detalii vorbim pe mail, imediat răspund la ele :)

      Delete
  7. Super tare initiativa! Imi pare rau, insa, ca nu voi fi la acea data in Focsani,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ai venit pe aici Mădălin. Mă bucur că place :D
      Îmi pare rău că nu ești în oraș, dar ideea e că aș vrea să repet experiența și anul viitor. Mai întâi să văd cum decurge cea de anul acesta. :)

      Momentan, felul cum răspunde lumea, îmi dă de înțeles că va fi SUPER! :D

      Delete
  8. Este stabilit. Ne vedem! :)
    Nu intr-o proportie de 100%, insa, in mare e stabilit.
    Spor!

    ReplyDelete
  9. Cat de faina ideea, Radu! Acum am citit, acum comentez! Faina ma refer prin raport cu costurile! E drept, eu nu as rezista sa dorm numai pe tren, as pica de oboseala.
    Eu ma chinui acum sa vad cum ajung la Rosia Montana si tu ti-ai planificat 4 orase in 4 zile ! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. mă bucur că place ideea. Turul a fost făcut, deja am povestit două zile din cele patru petrecute pe drum :) Încet, încet recuperez și celelalte două zile și veți avea toată povestea :)

      Poate la următorul tur voi pune pe listă și Ploiești.. dar următorul, când va fi, va avea aceleași reguli în ceea ce privește alegerea orașelor. :D

      Am rezistat pe tren, nu au fost probleme grave :)

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...