Thursday, June 07, 2012

Video Blog 011: Pseudo-Concurs!


Partidul Mircea te vrea tuns! Da, mi-a spus că ar fi cazul să mă tund fiindcă iar am devenit emo (deși nici pe departe părul meu nu arată așa) ...

În fine, mai bine să revenim la ale noastre fiindcă e vineri, și bineînțeles urmează un nou VideoBlog aici, sub carapacea de RaC...

De data aceasta am depășit recordul și am făcut un filmuleț scurt... de doar 3 minute și 17 secunde... și vin cu o nouă propunere pentru voi, dragi cititori / ascultători / privitori
Da, adică TU!


Cum spuneam, e vorba de un pseudo-concurs, dar e primul pe care îl organizez pe acest blog așa că IEEE!

Pseudo, pentru că nu e nevoie să scrii articole, nu e nevoie să dai vreun like, nu e nevoie să lași comentarii, nu trebuie să mă adaugi în blogroll, nu trebuie să pui vreun link sau să mă promovezi în vreun fel... decât dacă vrei, bineînțeles dar nu te ajută cu nimic la (pseudo)concursul de față.

Vezi detalii în video, și vedem apoi dacă ești sau nu interesat! Dacă nu ai înțeles din video, întreabă-mă! :)

De asemenea, multă BAFTĂ în sesiune dragi studenți! Eu am azi examen... hurray!

Attributions:

de la mine,
numa' bine

2 comments:

  1. si eu am avut examen... a fost o perioada terifianta :(, acum m-am mai linistit mai am de dat 3 examene si incerc si sa maresc o nota :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multă baftă! Eu ieri am avut o zi plină... abia acum la 3 dimineața am terminat :P (de fapt acum e 4, dar ai prins ideea :P )

      Lasă, nu mai e mult din sesiunea asta :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...