Friday, June 01, 2012

Video Blog 010: Nervi


Uite că prima zi din iunie vine la pachet cu două VideoBloguri! Nu plănuiam asta, dar ceva ce am întâlnit prin online m-a enervat atât de tare încât era musai să urlu.. să spun cuiva..

Am ales ca acel cineva să fie toată lumea! (toată lumea care vede acest video)

Mmda, și am revenit la forma clasică: calitate HD (atât de clar că par la fel de urât ca în realitate), montaj corespunzător și bineînțeles: numărătoarea oficială. 
Am ajuns la VideoBlog010!! Adică am trecut la numere formate din două cifre. Și aici vorbesc doar de Video Blog, că numărul de filmulețe e puțin mai mare, dacă adaug și bancurile și toate celelalte filmulețe făcute de când am început să mă filmez :P


Attributions:

de la mine,
numa' bine

4 comments:

  1. Vesnica poveste a concursurilor online. Daca vrei sa arunci o dizertatie in scris iti pot intinde mana cu o provocare gen leapsa care misuna prin online exact pe tema asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, am menționat în video despre leapșa voastră.. de fapt e o leapșă/concurs, nu? Păi mie nu mi-a fost transmisă, iar lepșe „la liber” nu culeg niciodată.

      Delete
    2. Eu n-am transmis-o nimanui pentru ca in general nu-mi plac lepsele, insa asta m-a interesat. Uite, ti-o pasez eu oficial.

      Delete
    3. Ok, reținut :P Am să revin cu un articol :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...