Tuesday, June 12, 2012

Electorala

Fiindcă toate blogurile (aproximativ) au zis ceva despre alegeri, nu pot să nu-mi vărs și eu aici ideea ce-mi străbate prin cap de două zile:

Ce-ar fi ca anul viitor să votăm cu cei care-și face cel mai repede și eficient curățenie post-electorală? Adică să strângă toate bannere-le și toate afișele, să spele adezivul de pe garduri și de pe stâlpii unde au fost lipite... să adune pliantele aruncate pe jos...

Dar nu, eu nu discut politică pe blog, nu e o metodă democratică de a alege,  era doar o metodă de a întreba: noi când scăpăm de toată mizeria asta?? 
photo source: public domain
de la mine,
numa' bine

4 comments:

  1. Nu scapam prea curand de mizeria fizica si nicodata de cea spirituala.

    ReplyDelete
  2. Nu am scris de alegerile ce tocmai au trecut pentru că nu am avut timp și nici nu m-au prea interesat.
    Am fost la vot și cam atât, mai mult nu contează.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, nu era o chestie pentru care să fie nevoie să te scuzi.. sau să motivezi.. nici eu nu scriam dacă nu mă frământa ideea asta. Nu fac politică aici și nu am scris niciodată pe tema asta... aici vorbeam de curățenie :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...