Monday, August 06, 2012

Website Review: altex.ro

(vezi și Later Edit la final)
(14min 22sec)
Deși nu am mai făcut un clip de mult, nu am renunțat la această rubrică de recenzii ale site-urilor.

Veți vedea că am modificat puțin formatul review-ului, deoarece locația curentă nu-mi este atât de comodă, nu am unde să mă manifest și să-mi întind luminile și green screen-ul. Pe scurt, nu prea am unde filma, (de aceea nici Video Bloguri nu au mai apărut de mult), motiv pentru care în acest clip apar (filmat de camera integrată a laptopului) doar pentru scurte perioade, într-un colț al ecranului.

Am decis să fac review-uri atunci când descopăr un site care mă deranjează, sau un site pe care depistez greșeli... dar de asemenea am să fac și review la cerere (dacă dorește cineva), caz în care nu mai e musai să găsesc ceva „deranjant” sau „enervant” :)
Cei de Blogal Initiative, prin noua lor campanie, la care mă înscriu și eu (două articole din cele trei sunt deja gata), mi-au adus la cunoștință site-ul altex.ro, pe care am găsit câteva chestii ușor deranjate, dar care m-au determinat să fac un nou  reWWWview :D


(vă rog să scuzați micile greșeli ce mi-au scăpat în vorbire, gen superlative sau alte scăpări - cu timpul am să mă obișnuiesc să vorbesc mai corect și mai clar... e mai simplu în scris, că poți șterge :P)
De asemenea, pentru acest clip de un sfert de oră am filmat vreo 50 de minute dar fiindcă netul e prost și site-ul îmi dădea mesaje de genul „în construcție”. La montaj am tăiat acele pauze așa că e posibil să vi se pară puțin cam ciopârțit :)
AttributionsThe soundtrack used for the intro came from Connum

 Acest review nu e unul din cele trei necesare pentru concurs, ci e un bonus pe care îl ofer celor de la altex.ro

Ca notă informativă: review-ul a fost filmat marți 31 iulie și încărcat pe YouTube pe joi 2 august la ora 11.06, așa cum se vede în imaginea de mai jos (a fost privat până la publicarea articolului)

LE: Azi, 17 august 2012 ora 01:27 am observat că site-ul altex.ro a primit o nouă față... Nu mai arată ca cel prezentat de mine în review, dar nici nu au realizat vreo modificare din cele sugerate de mine.. nici măcar cea referitoare la navigarea prin pagini, care era musai. Singura schimbare a fost la filtrele pentru camerele DSLR, dar nu pot să-mi asum responsabilitatea pentru ea. 
Oricum, părere personală: site-ul în forma curentă arată groaznic față de versiunea anterioară. E urât, totul a devenit așa mare și colțuros, pagina pentru produse arată prea ...ciudat. Parcă-s aruncate toate pe unde au nimerit. Meniul care-mi plăcea atât de mult e acum un sidebar.. NU, nu-mi mai place. Cred că am să fac un nou review când ajung acasă și am să detaliez totul... Cert e că m-au dezamăgit! Au involuat!
de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...