Wednesday, July 25, 2012

Start Blogroll Tour 2012

Dragii mei, iată că la ora 02:55, când acest articol a fost publicat, eu mă îmbarcam în primul tren, cu destinația Vatra Dornei. 


Acum, când scriu asta, e ziua dinaintea plecării. Bagajele sunt făcute, acumulatorii încărcați, cardurile de memorie golite...mai am nevoie de câteva ore de somn și gata. Acest articol este programat să fie publicat la ora plecării mele, fiindcă, așa cum știți nu iau laptopul cu mine, și nici alt mijloc de redactare al articolelor nu dețin.

Deja am cumpărat bilet pentru Vatra Dornei și următorul oraș: Cluj-Napoca. În ceea ce privește itinerarul, totul a rămas la fel, mai puțin sosirea la Focșani care va fi o oră mai târziu, respectiv la ora 07:04.

  1. Miercuri 25 iulie: Vatra Dornei (ajung la ora 07:19 și plec joi la ora 00:26)
  2. Joi 26 iulie: Cluj Napoca (ajung la ora 05:01 și plec vineri la ora 01:41)
  3. Vineri 27 iulie: Brașov (ajung la ora 08:55 și plec sâmbătă la ora 01:09)
  4. Sâmbătă 28 iulie: Focșani (ajung la ora 07:04 și plec la ora 23:04)
  5. Duminică 29 iulie: Roman (ajung în orașul natal la ora 01:14)
Momentan pot să spun că sunt încântat de felul cum au reacționat bloggerii și de faptul că mă voi întâlni în fiecare oraș cu cel puțin o persoană. Mai multe detalii vom discuta când mă voi întoarce, așa că urmăriți blogul săptămâna viitoare pentru a vedea ce s-a întâmplat în fiecare oraș :)
de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...