Saturday, April 21, 2012

Nebun cu nervii (Bancul de Sâmbătă)



Am avut o pauză cam mare, nu-i așa? E drept că nu am zis niciodată că va fi  o rubrică săptămânală, deși denumirea ei implică asta, dar la fel de bine poate însemna faptul că apare doar sâmbăta, nu neapărat din 7 în 7 zile.

Eh, încercam să caut o scuză pentru faptul că de o lună întreagă (sau mai bine) nu a mai apărut nimic nou în categoria asta.

Am încercat o nouă abordare, tot în stilul umoristic specific acestei rubrici. Tocmai de aceea, sper să vă placă ce am pregătit pentru astăzi și aștept, ca de obicei părerile voastre indiferent de metoda prin care vreți să le trimiteți.

Vizionare plăcută:

Ideea asta mi-a venit fiindcă atunci când am început, mi s-a spus că semănăm... Vă dau aici și sursa originală, să puteți analiza în cunoștință de cauză :D (eu nu am avut frac)
Totuși trebuie să recunoașteți că e un actor de neegalat, mai ales de către unul ca mine, fără pic de studii în domeniu.

Attribution links:
Sound: child laugh by reinsamba
Pictures: Smiley Free Pack by Creative Monkeyz
de la mine,
numa' bine

12 comments:

  1. P-asta cu gradele de rudenie mai departe de veri si unchi n-am reusit s-o inteleg niciodata, dar ai clarificat-o tu acum total :))

    ReplyDelete
  2. Mai pierdut cu atâtea grade de rudenie ... :)
    Trebuie să mai vizionez filmul încă o dată, dacă vreau să înțeleg ceva, dar asta mai pe lumină, când nu sunt așa de obosit și îmi cad ochii în gură.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din experiență îți spun că nu ajunge să îl vezi doar o dată :D

      Delete
  3. Nu pot să cred dar chiar am înţeles :P ce tare e :)) Apropo, te-ai însurat dar nici măcar nu ai anunţat, nu m-ai chemat la nuntă :( Ruşine să-ţi fie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serios?? Eu, după atâta timp, încă mai am probleme la partea a doua, după ce soția îmi naște un fiu...

      Da, păi a fost o nuntă mică, vezi și tu ce bătăi de cap am avut.. nu am vrut să mai anunț lumea. :D

      Delete
  4. da, păi la câte rude ai, bănuiesc că a fost multă lume :)) Da recunosc că la partea a 2-a e mai greu d înţeles, dar nu imposibil, se leagă lucrurile, oricum e bună tare gluma :)) îmi amintesc de ea de la TV când mai dădea de Revelion, când eram noi mai mici, scenete de teatru cu actorii mai bătrâni acum sau morţi deja.. ce frumos era.. şi distractiv :)) Bancuri(glume) de-astea tot să mai postezi, că e umor bun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, sunt doar 6 persoane implicate, dar fiindcă gradele de rudenie pot fi așa întortocheate par mai multe... ăsta e tot secretul :P

      Eu nu mi-o amintesc de la TV, cred că revelionul ăla am dormit... Știu că înainte revelioanele erau mai calitative, cu umor bun, cu actori buni, dar ... timpurile se schimbă.

      Sper să fie la fel de apreciate și următoarele ediții din acestă rubrică ocazională :P

      Delete
  5. la 1:30 ma pierdusem...dupa ce am ascultat a doua oara, am inteles mai bine...:D sa mai postezi chestii din astea, sunt faine...amuzante, dar si pun mintea sa lucreze..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Am să încerc să respect dorința spectatorilor :P

      După ce se naște fiul meu... devine cam complicată treaba, dar cu puțină atenție se înțelege (cu toate că dicția mea cam lasă de dorit :P )

      Delete
  6. Super tare! Singura problema este ca se aude foarte incet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, din păcate nu am ce face în legătură cu sonorizarea. Cum de nu am văzut comentariul ăsta până acum... să fi răspuns mai din timp

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...